joi, 21 mai 2009

Imortaliceste vorbind, nimic nu e previzibil sau Eu nu sunt Irina

Se intampla sa mergi aleatoriu pe strada si cineva sa te traga de mana spunandu-ti ca semeni cu alt om. Interesant. In momentul cu pricina treaba devine fishy si te gandesti cu ce poti fi tu de folos. Si care-i de fapt treaba.
'Oare vrea sa treaca strada, asteapta autobuzul? Oare ii e foamne, mie sigur mi-e putin foame...Cred ca ii e cald in bluza tricotata de lana. Negru, prea mult negru...plasa din mana stanga e prea grea. O ajut. Oare cum arata Irina? Eu nu seman nici macar nu soramea. Ce frumos e parul argintiu, ce ochi verzi, ce trasaturi frumoase.
Batranetea e batranete. Mi-e frica de ea, asta doar pentru ca nu vreau sa mi se spuna "Sarumana", sa zic te iubesc in ceasloave sau la biserica si spoi fals. E sigur prea cald afara pentru bluza de lana.'
- Si tu treci strada, Irina?
- Da, sigur. Va ajut cu plasa?
- Sarumana. Tu, voi tinerii..voi mai puteti, noi, noi ne ducem pe rand, unul dupa altul.
Ceva trebuie sa ramana, nu?
- Uite, ii duc niste cozonac lu' nepoata-mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu