marți, 26 mai 2009

Argielenieshcie

Mno binye,

Dac-ar fi sa fac uneori o sinteza a tuturor lucrurilor practic impracticabile on shedule nu mi-ar ajunge pagina...mais, nu asta e ideea. Cateodata in unele zile cu soare, sau cand ploua, sau cand bate vantul, dupa a 2-a cafea jumatate ma gandesc ca oboseala mea nu e nici stres existentialist si nici nu seamana cu haul eminescian in stare pura. Si daca exista o lipsa de chef total permisibila si cursiva ce-mi trece prin pori, atunci trebuie sa cuprinda lene si lipsa de vointa.

Ce se stie sigur: imi permit. Nu ma plateste nimeni daca stau degeaba, iar munca mea depusa in scopuri nobile e pentru institutionalizarea-mi draga pe care o astept cu toata determinarea-mi lipsa.

Ce nu se stie sigur: durata aproximativa. Dupa good job/bad jobul teoretic si practic prost platit, vine determinarea in scopuri practice din colturi ascunse ale mintii sau ma voi gandi constant ca pe piata muncii totul e perisabil incepand cu mine?

Mno...pai in final, pana cand m-oi gandi eu la ce si cum...parca imi vine un chef sa iau o carte in mana.

3 comentarii: