marți, 23 iunie 2009

Je sais comment


Este bine, ploua des si e vara, am lucruri de facut si lucruri de citit, am teatru si desen si lut de modelat, am oameni frumosi sau veniti de pe planete straine sau cu capul in nori langa mine. Am Mircea Eliade dimineata langa cana de cafea sau o carte de Rilke dupa preferinte, am o chitara fara corzi care asteapta sa fie reparata, am un dezastru in unele colturi de casa si nu ma deranjeaza pana sambata. Am drumuri zilnice dupa lucruri zilnice, am scopuri practice si scopuri inutile, am picioare care merg repede sau o iau pur si simplu la fuga, am poze cu munti si poze cu prieteni, filme frumoase si muzica indispensabila, miere pentru ceai si zile cu durere de gat sau visine pe tarta facuta de mama (care e buna). Am priviri pierdute si altele fixe sau concentrate. Strangeri de mana si rasete si plansete. Am o viata virtuala in devenire dispensabila si o pictura de Dali pe desktop, am un recicle bin plin de foldere si fisiere si multe carti pe birou.

Cateodata am multe si cateodata putine, cateodata vreau mai multe decat pot cuprinde cu palmele si intraga fiinta, cateodata totul se prabuseste-ntr-o rapa, cateodata totul e peace love and understanding, cateodata totul e pasnic ca mainile lui Rodin.

Azi e agitatie, azi e stare de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu