miercuri, 13 ianuarie 2010

La umbra copacilor in floare

Intr-o lume perfecta timpul exista doar din punct de vedere ideatic...ca si constiinta timpului pierdut, morala, adevarul...dreptatea.
In lumea mea somnul exista in momente neprielnice, nimeni nu-mi spune de ce are el treaba cu mine...nu i-am facut nimic,cred.
Tot in lumea mea vreau sa ma mut pe lumea cealalta(cu printi si printese), apoi zic ca "nu-i nimic" si nu-mi mai fac bagajele...apoi ma supar si tac;
In lumea altora e cald acum si e bine...si m-as muta la ei dar nu ma cheama nimeni..
In lumea...cui?nu exista tampenie si strazile sunt intinse campii scaldate de soare.

3 comentarii:

  1. si in lumea asta poti gasi lucrurile pe care le cauti tu ... cu toate ca sunt lucruri rare ;o)

    RăspundețiȘtergere
  2. Excellent blog!!!

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    Frank,
    Barcelona

    RăspundețiȘtergere
  3. @fanfan...ma tot chinui
    @frank, multumesc foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere