miercuri, 4 noiembrie 2009

remember,remember the 4th of november

they talk a lot about birthdays, they make'em special, dress them in black, yellow or purple, they think they're magic when they get drunk, get undressed and get lost, party all week long, all day long, each and every year, for an entire lifetime.

but hey, they have something happy, something touching, something that makes you want to get your voice back and quit smoking.



...am doar 18șpe ani.

imi planuiesc anul în bucatele rupte din lentila ochelarilor, imi formez dioptrii aparte și vaz clar-obscur, mă uit la mine in aceiasi oglinda, poate cresc mai mult, sau poate mananc mai mult, sau poate beau mai multa apa. Ma simt bine sau mai putin bine sau racita sau puternica. merg pe strada la fel, pe oameni ii privesc la fel, pe mine ma privesc la fel.
"cica s-ar pune problema responsabilitatii"
...pe plan politic voi vota mereu oamenii pletosi sau nepasatori, sau impartiali, sau momâi. altfel nu vad treaba pentru ca treaba in sine nu prezinta un interes general valabil. in orice caz e stupid sa pui responsabilitatea langa politica, mai bine tac.
...voi vrea sa desenez, sa desenez pierzandu-ma in desene, adormind cu creioane in mana, visand linii fine si hasuri perfecte pentru ca daca as merge in linii drepte cu putine ocolisuri si puncte de fuga ma voi considera cat-se-poate-de-responsabila.
...vreau sa n-ajung sa-mi fie dor de sartre, eliade sau hesse, de vreo poezie sau cantec, de mese frugale sau portrete pastelate.

daca cineva ne-a macerat bine inainte sa ne tranteasca in vreun oras sau capat de tara romaneasca, in care noi ne-am trezit si am citit si am vorbit si am mers la scoala, pai atunci...suntem sigur responsabili pentru tot ce facem. de creat m-au creat acum do it on your own si mai mult decat orice a priori.
acum stiu ca orice lista e doar speculativa,dar lasand la urma ce e mai frumos, mai neinteles si mai bine, vreau sa iubesc. si iubesc, deci da-o naibii de politica.

5 comentarii:

  1. Iti urez un la multi ani permanent , unul de poti sa il auzi in fiecare dimineata.. a priori :) si care se bazeaza doar pe responsabilitatea/placerea de a exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. 18 ani mmmmm ce vremuri,sfatul meu e sa-i traiesti cu o pofta intensa ca repede trece anul asta dinspre 18 spre 19

    RăspundețiȘtergere
  3. cu o pofta intensa o sa-i vreau si pe aia de la 19 incolo,pana la proba contrarie si primul rid etc etc.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. it's ok..mi-am facut un test pe facebook care-mi zice ca am 20:))

    RăspundețiȘtergere