miercuri, 16 septembrie 2009

Bellerofonte si Pegas

Nu am fost niciodata sigura sau singura.
Mi-e aproape imposibil sa fiu categorica.
Mi-e usor sa simt si sa ma zbat dar e greu sa gasesc vreo logica in asta. Cred ca femeile gasesc foarte rar vreo logica, la fel cum nimeni nu e logic, poate doar robotic.
Stiu ca se pot face multe, am incredere ca eu insumi pot face multe.
Nu cred ca imi este prea des frica dar azi imi este frica.

Am o carte frumoasa despre viata si opera lui Michelangelo. Ziarul in schimb e neatins. Vanzatoarea nu stia ca e gratis ce era gratis. Cica era ultima bucata.

3 comentarii:

  1. Ha,Ha! Treaba cu ziarul e dubioasa pentru ca nici vanzatorul de la care am luat si eu ziarul nu stia ca e gratis. asa ca...
    Imi place cum arata blogul tau acum...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da vanzatoarea vroia bani de o extra cafea,si avea clienti speciali probabil..
    multumesc..pentru complimente:))

    RăspundețiȘtergere